A A+

FAQ

Ce este o asigurare privata de sanatate?

Este un pachet care va ofera accesul la servicii medicale de calitate, la cele mai avansate metode si proceduri de diagnosticare si tratament efectuate in clinici si spitale private MedLife si ale partenerilor/subcontractantilor sai.

Este aceasta asigurare potrivita pentru mine?

Da, pentru ca:

  • iti doresti sa iti ingrijesti sanatatea intr-un mediu sigur, in care sa ai garantia actului medical;
  • doresti sa beneficiezi de servicii medicale de calitate superioara sistemului public si la preturi mult mai mici decat daca te-ai adresa direct clinicilor si spitalelor private;
  • doresti ai acces rapid la serviciile medicale, cu un simplu apel telefonic.

Ce varsta trebuie sa am ca sa pot beneficia de aceasta asigurare?

  • Asigurarea poate fi incheiata pentru persoane cu varsta curpinsa intre 0 si maximum 75 ani. La expirarea contractului de asigurare, varsta asiguratului nu poate depasi 76 ani.
  • Pentru pachetul JuniorMed varsta asiguratului este intre 0 si 17 ani. Pentru pachetul SeniorMed varsta de intrare in asigurare este intre 60 si 75 ani.

De ce este atractiva aceasta asigurare?

La un pret accesibil, in functie de pachetul de beneficii ales, asigurarea privata de sanatate iti ofera:

  1. servicii medicale efectuate in scop profilactic, pentru depistarea precoce a unor boli sau a factorilor de risc pentru anumite boli;
  2. servicii medicale efectuate in scop curativ, in caz de imbolnavire (boala) neasteptata si imprevizibila care ameninta sanatatea si/sau viata sau in caz de accident;
  3. indemnizatie pentru spitalizare in spitalele MedLife
  4. indemnizatie pentru inteventie chirurgicala efectuata in spitalele MedLife

Pot asigura si sanatatea copilului meu?

Pentru copilul cu varsta intre 0 si 17 ani se poate incheia pachetul JuniorMed conditionat de incheierea unei asigurari SmartMed sau EsentialMed pentru unul din parinti.

Cum functioneaza o asigurare privata de sanatate?

  • Impreuna cu un consilier BCR sau BCR Asigurari de Viata VIG analizezi pachetele de asigurare de sanatate;
  • Iti alegi pachetul de servicii medicale in functie de necesitatile si disponiobilitatile tale financiare;
  • Semnezi documentele aferente si achiti cea dintai prima de asigurare conform frecventei de plata aleasa;
  • Ti se inmaneaza un exemplar semnat al documentatiei;
  • Primesti la adresa ta de corespondenta cardul de asigurare care  atesta calitatea ta de asigurat;
  • Te poti programa pentru oricare din serviciile medicale de care beneficiezi prin intermediul call-centerului.

Este necesar sa fac analize medicale inainte de a incheia aceasta asigurare?

Nu, nu sunt necesare analize medicale inainte de achizitia acestui produs.

Sunt diagnosticat cu o boala grava, pot sa cumpar o asigurare privata de sanatate?

Pentru asigurarea de sanatate nu exista evaluare medicala, orice persoana putand sa o acceseze, indiferent de starea de sanatate.

Cum se plateste prima de asigurare?

Prima de asigurare se plateste anual, semestrial, trimestrial, lunar.

Beneficiez de perioada de gratie la plata primelor de asigurare?

Primele de asigurare se platesc anticipat la scadentele mentionate in polita de asigurare. Pentru plata primelor beneficiezi de o perioada de gratie de 15 zile. Dupa aceasta perioada contractul este reziliat de drept.

Care este durata asigurarii?

Durata asigurarii este 1 an cu posibilitate de prelungire.

Ce informatii primesc daca sun la call-center 021.9646?

Serviciul de call-center este deschis de luni pana duminica intre orele 7-22 pentru informatii privind:

  • serviciile medicale incluse in asigurare;
  • furnizorii de servicii medicale agreati – adrese, program de lucru;
  • programarea serviciilor medicale solicitate in intervalul programului de lucru al prestatoriilor de servicii medicale.

Ce este perioada de asteptare?

Serviciile medicale pot fi accesate dupa data de 01 a lunii ulterioare celei in care se emite si semneaza polita de asigurare de sanatate, dar nu mai devreme de 20 de zile calendaristice de la data semnarii politei.

Cum accesez serviciile medicale?

  • Dupa expirarea perioadei de asteptare, accesarea serviciilor medicale incluse in pachetul de beneficii ales se face exclusiv prin programare la call-center accesand numarul de telefon 021.9646 disponibil de luni pana duminica intre orele 07 – 22 sau direct la receptiile clinicilor incluse in reteaua agreata.
  • Accesarea serviciilor medicale se va realiza doar in baza cardului de asigurare si a documentului de identitate.

Unde gasesc informatii despre reteaua medicala agreata in care pot beneficia de asigurarea privata de sanatate?

Pe site-ul www.bcrasigviata.ro gasesti reteaua nationala de clinici, spitale si cabinete. Reteaua este actualizata lunar.