Detii una dintre asigurarile atasate creditelor garantate/ negarantate sau descoperitului de cont?
Consulta intrebarile si raspunsurile de mai jos:
Evenimentele asigurate cauzate de infectarea cu coronavirus (COVID-19) sunt acoperite pentru asigurarile mentionate la punctul anterior, pe care le-ai achizitionat deja sau pe care doresti sa le achizitionezi in viitor, atat in cazul creditelor existente si neasigurate, cat si a creditelor noi.
In cazul in care ai fost diagnosticat cu boli preexistente, inclusiv cu coronavirus (COVID-19), anterior datei incheierii asigurarii, nu vei fi despagubit pentru niciun eveniment cauzat de imbolnavire, conform Termenilor si Conditiilor de asigurare in vigoare, sectiunea “Excluderi.”
In cazul in care ai solicitat si obtinut amanarea platii ratelor lunare pentru o perioada de timp, vom analiza impreuna cu BCR conditiile in care asigurarea ta poate ramane valabila, tinand cont de perioada amanarii.
- pentru orice detalii referitoare la contractele tale de asigurare, cereri de incasare a indemnizatiei de asigurare in caz de maturitate a contractului, alte cereri si/ sau petitii, iti stam in continuare la dispozitie pe e-mail clienti@bcrasigviata.ro;
- daca doresti sa notifici o dauna, te rugam sa ne trimiti toate detaliile si documentele pe e-mail daune.bcr@bcrasigviata.ro.
- prin Serviciul Contact Center, disponibil de luni pana vineri, intre orele 09:00-17:30, la numarul de telefon 021.206.90.40 (apel cu tarif normal).
- de asemenea, ne poti transmite solicitari scrise la sediul nostru din Bucuresti, sector 1, str. Rabat nr.21. Te rugam sa ai in vedere ca, in contextul actual, acestea nu vor fi prioritizate si vor avea o intarziere foarte mare la procesare. Prin urmare, te rugam sa folosesti optiunile de contact alternative.
- Mai mult, Partenerul tau din BCR iti sta la dispozitie cu raspunsurile de care ai nevoie.
Detii una dintre asigurarile ACTIV+, PROTECT+, Index-Linked sau Senior?
Consulta intrebarile si raspunsurile de mai jos:
Daca detii o polita de
asigurare si asigurarea nu se regaseste mai sus, te rugam sa ne contactezi pe
adresa de e-mail clienti@bcrasigviata.ro.
Asigurarea de accidente persoane acopera strict evenimentele asigurate cauzate ca urmare a unui accident.
Evenimentele asigurate cauzate de infectarea cu coronavirus (COVID-19) sunt valabile pentru toate asigurarile mai sus mentionate, pe care le-ai achizitionat deja sau pe care doresti sa le achizitionezi.
Indemnizatia de spitalizare se ofera doar in cazul internarii in urma infectiei cu COVID-19 in cadrul unei unitati spitalicesti acreditate sau asimilate (in cazul carantinei), in timp ce izolarea nu este acoperita.
In functie de caracteristicile produsului tau de asigurare, poti beneficia de o perioada limitata de gratie la plata primei, timp in care esti acoperit. Protectia va inceta insa daca nu vei achita rata de prima pana la expirarea perioadei de gratie.
Programele de investitii unit linked sunt programe al caror rezultat investitional este dependent de miscarile pietelor financiare interne si internationale. Criza generata de noul coronavirus COVID-19 a avut reverberatii in toate sectoarele economice, de la industrie la servicii. Pentru mai multe detalii, te rugam sa consulti informatiile postate pe website-ul nostru, aici.
- pentru orice detalii referitoare la contractele tale de asigurare, cereri de incasare a indemnizatiei de asigurare in caz de maturitate a contractului, alte cereri si/ sau petitii, iti stam in continuare la dispozitie pe e-mail clienti@bcrasigviata.ro;
- daca doresti sa notifici o dauna, te rugam sa ne trimiti toate detaliile si documentele pe e-mail daune.bcr@bcrasigviata.ro.
- prin Serviciul Contact Center, disponibil de luni pana vineri, intre orele 09:00-17:30, la numarul de telefon 021.206.90.40 (apel cu tarif normal).
- de asemenea, ne poti transmite solicitari scrise la sediul nostru din Bucuresti, sector 1, str. Rabat nr.21. Te rugam sa ai in vedere ca, in contextul actual, acestea nu vor fi prioritizate si vor avea o intarziere foarte mare la procesare. Prin urmare, te rugam sa folosesti optiunile de contact alternative.
- Mai mult, Partenerul tau din BCR iti sta la dispozitie cu raspunsurile de care ai nevoie.