A A+

In contextul actual, iti dorim sa fii in siguranta si sanatos si iti transmitem ca noi, la BCR Asigurari de Viata VIG vrem sa iti oferim protectia cea mai potrivita nevoilor tale de asigurare, inclusiv in cazul infectarii cu 


BCR Asigurari de Viata, parte din Vienna Insurance Group, principalul expert pe piata asigurarilor din Europa Centrala si de Est, iti ofera o gama larga de produse incepand cu asigurari atasate creditelor, pentru a-ti sustine plata ratelor exact atunci cand ai nevoie, produse pentru protectia familiei si a copiilor, inclusiv produse de asigurare cu componenta investitionala.


Am luat toate masurile necesare, chiar si in aceasta perioada dificila, pentru a ne asigura ca putem sa iti oferim servicii de calitate atat in cazul produselor achizitionate deja, cat si in cazul celor pe care doresti sa le cumperi pe viitor. 


Pentru mai multe informatii, te invitam sa citesti setul de intrebari si raspunsuri de mai jos. 


Suntem alaturi de tine, pentru ca ne pasa!


Detii una dintre asigurarile atasate creditelor garantate/ negarantate sau descoperitului de cont? 

Consulta intrebarile si raspunsurile de mai jos: 



Da, in acest caz esti acoperit pentru toate evenimentele asigurate incluse in Certificatul tau de asigurare.


Evenimentele asigurate cauzate de infectarea cu () sunt acoperite pentru asigurarile mentionate la punctul anterior, pe care le-ai achizitionat deja sau pe care doresti sa le achizitionezi in viitor, atat in cazul creditelor existente si neasigurate, cat si a creditelor noi. 

Infectia cu () este incadrata ca fiind „imbolnavire” si va fi considerata in consecinta la solutionarea dosarelor de dauna.

Beneficiaza de indemnizatia de asigurare doar persoana asigurata al carei contract individual de munca a incetat la initiativa angajatorului si care este inregistrata la Agentiile Teritoriale pentru Ocuparea Fortei de Munca, primind  indemnizatie de somaj in calitate de asigurat in sistemul asigurarilor sociale de stat. 
Asigurarea de pierdere a locului de munca este conceputa pentru a acoperi cazurile de pierdere totala, pe termen nedefinit, a venitului. In caz de somaj tehnic/ suspendare temporara a locului de munca/ concediu fara plata, asiguratul nu va beneficia de indemnizatia de somaj, aceasta fiind doar o pierdere partiala, pe termen definit, a venitului.  

Indemnizatia de spitalizare se ofera doar in cazul internarii in urma infectiei cu in cadrul unei unitati spitalicesti acreditate sau asimilate (in cazul carantinei), iar izolarea nu este acoperita. Indemnizatia de spitalizare se ofera numai cu respectarea perioadei de asteptare de 7 zile calendaristice calculate de la data internarii.


In cazul in care ai fost diagnosticat cu boli preexistente, inclusiv cu coronavirus (COVID-19), anterior datei incheierii asigurarii, nu vei fi despagubit pentru niciun eveniment cauzat de imbolnavire, conform Termenilor si Conditiilor de asigurare in vigoare, sectiunea “Excluderi.”


In cazul in care ai solicitat si obtinut amanarea platii ratelor lunare pentru o perioada de timp, vom analiza impreuna cu BCR conditiile in care asigurarea ta poate ramane valabila, tinand cont de perioada amanarii. 


Ne poti contacta prin optiunile de mai jos:
  • pentru orice detalii referitoare la contractele tale de asigurare, cereri de incasare a indemnizatiei de asigurare in caz de maturitate a contractului, alte cereri si/ sau petitii, iti stam in continuare la dispozitie pe e-mail clienti@bcrasigviata.ro
  • daca doresti sa notifici o dauna, te rugam sa ne trimiti toate detaliile si documentele pe e-mail daune.bcr@bcrasigviata.ro
  • prin Serviciul Contact Center, disponibil de luni pana vineri, intre orele 09:00-17:30, la numarul de telefon 021.206.90.40 (apel cu tarif normal). 
  • de asemenea, ne poti transmite solicitari scrise la sediul nostru din Bucuresti, sector 1, str. Rabat nr.21. Te rugam sa ai in vedere ca, in contextul actual, acestea nu vor fi prioritizate si vor avea o intarziere foarte mare la procesare. Prin urmare, te rugam sa folosesti optiunile de contact alternative.
  • Mai mult, Partenerul tau din BCR iti sta la dispozitie cu raspunsurile de care ai nevoie.
Vom actualiza in mod regulat setul de intrebari si raspunsuri de mai sus, pe masura ce vom primi si alte solicitari de clarificare din partea ta. 
Suntem alaturi de tine, pentru ca ne pasa!

Detii una dintre asigurarile ACTIV+, PROTECT+, Index-Linked sau Senior

Consulta intrebarile si raspunsurile de mai jos: 





Daca detii o polita de asigurare si asigurarea nu se regaseste mai sus, te rugam sa ne contactezi pe adresa de e-mail clienti@bcrasigviata.ro.



Asigurarea de accidente persoane acopera strict evenimentele asigurate cauzate ca urmare a unui accident.


Evenimentele asigurate cauzate de infectarea cu coronavirus (COVID-19) sunt valabile pentru toate asigurarile mai sus mentionate, pe care le-ai achizitionat deja sau pe care doresti sa le achizitionezi.


In cazul in care ai optat pentru o asigurare care ofera acoperire in caz de spitalizare din imbolnavire, beneficiezi de indemnizatia zilnica pe perioada spitalizarii, in urma diagnosticarii cu COVID-19. 


Indemnizatia de spitalizare se ofera doar in cazul internarii in urma infectiei cu COVID-19 in cadrul unei unitati spitalicesti acreditate sau asimilate (in cazul carantinei), in timp ce izolarea nu este acoperita.



In functie de caracteristicile produsului tau de asigurare, poti beneficia de o perioada limitata de gratie la plata primei, timp in care esti acoperit. Protectia va inceta insa daca nu vei achita rata de prima pana la expirarea perioadei de gratie.


Programele de investitii unit linked sunt programe al caror rezultat investitional este dependent de miscarile pietelor financiare interne si internationale. Criza generata de noul coronavirus COVID-19 a avut reverberatii in toate sectoarele economice, de la industrie la servicii. Pentru mai multe detalii, te rugam sa consulti informatiile postate pe website-ul nostru, aici.


Ne poti contacta prin optiunile de mai jos:
  • pentru orice detalii referitoare la contractele tale de asigurare, cereri de incasare a indemnizatiei de asigurare in caz de maturitate a contractului, alte cereri si/ sau petitii, iti stam in continuare la dispozitie pe e-mail clienti@bcrasigviata.ro
  • daca doresti sa notifici o dauna, te rugam sa ne trimiti toate detaliile si documentele pe e-mail daune.bcr@bcrasigviata.ro
  • prin Serviciul Contact Center, disponibil de luni pana vineri, intre orele 09:00-17:30, la numarul de telefon 021.206.90.40 (apel cu tarif normal). 
  • de asemenea, ne poti transmite solicitari scrise la sediul nostru din Bucuresti, sector 1, str. Rabat nr.21. Te rugam sa ai in vedere ca, in contextul actual, acestea nu vor fi prioritizate si vor avea o intarziere foarte mare la procesare. Prin urmare, te rugam sa folosesti optiunile de contact alternative.
  • Mai mult, Partenerul tau din BCR iti sta la dispozitie cu raspunsurile de care ai nevoie.
Vom actualiza in mod regulat setul de intrebari si raspunsuri de mai sus, pe masura ce vom primi si alte solicitari de clarificare din partea ta. 
Suntem alaturi de tine, pentru ca ne pasa!